Populární battle royale hra Call of Duty: Warzone se ukazuje jako cenný zdroj pro trénink systémů umělé inteligence. Je to díky velkému množství dostupných dat, včetně podrobných informací o geometrii mapy Caldera ve hře a vzorcích pohybu náhodně generovaných hráčů.

Populární battle royale hra Call of Duty

Je pozoruhodné, že toto množství informací bylo volně dostupné na platformě GitHub s otevřeným zdrojovým kódem, což umožňuje výzkumníkům a vývojářům umělé inteligence přistupovat k datům a využívat je pro své různé projekty. Dostupnost těchto reálných dat, zachycených z dynamického prostředí populární videohry, představuje jedinečnou příležitost, jak posunout možnosti systémů umělé inteligence.

Studiem rozvržení map, interakcí s objekty a chováním hráčů ve Warzone lze modely umělé inteligence trénovat tak, aby se pohybovaly ve složitých, trojrozměrných prostředích a reagovaly na dynamické, nepředvídatelné situace – dovednosti, které jsou vysoce cenné v celé řadě aplikací, než jen hraní her.

Použití těchto snadno dostupných dat Warzone představuje pro komunitu AI efektivní a nákladově efektivní způsob, jak urychlit vývoj pokročilejších a adaptabilních systémů. Vzhledem k tomu, že popularita a dostupnost takových datových sad založených na hrách neustále roste, potenciál umělé inteligence těžit z těchto jedinečných výukových zdrojů se bude jen zvyšovat.

Activision uvolňuje data map Warzone na pomoc při školení AI

V kroku, který by mohl významně prospět oblasti umělé inteligence, společnost Activision vydala robustní datovou sadu odvozenou z mapy Caldera v jejich oblíbené hře battle royale, Call of Duty: Warzone. Tato datová sada, která je nyní volně dostupná veřejnosti, nabízí množství informací, které mohou výzkumníci a vývojáři umělé inteligence využít k trénování svých modelů.

Podle Michaela Vance, viceprezidenta studia a softwarového inženýra, tato datová sada představuje „jednu z největších a nejkomplexnějších geometrických datových sad z herního průmyslu“, která obsahuje složitá 3D prostředí a velké množství jednotlivých prvků. Pozoruhodné je, že data jsou poskytována ve formátu OpenUSD, což je standard pro 3D obsah používaný průmyslovými lídry jako Pixar a Apple.

Dostupnost těchto vysoce kvalitních dat z reálného světa představuje jedinečnou příležitost pro komunitu AI. Studiem podrobné geometrie mapy, interakcí objektů a vzorců pohybu hráčů zachycených v prostředí Warzone mohou výzkumníci vyvinout a trénovat systémy umělé inteligence, které jsou lépe vybaveny pro navigaci a reakci na složité dynamické scénáře.

Call of Duty Warzone

Tato iniciativa společnosti Activision demonstruje rostoucí uznání hodnoty, kterou mohou data z videoher poskytnout v pokrokových technologiích umělé inteligence. Čím více herních vývojářů bude následovat a zpřístupní své datové sady veřejnosti, potenciál umělé inteligence těžit z těchto bohatých, interaktivních prostředí se bude nadále rozšiřovat, což nakonec povede k vývoji přizpůsobivějších a schopnějších systémů.

Activision si klade za cíl vylepšit AI a vytváření obsahu s vydáním Warzone Data

Vydání komplexního mapového datového souboru Caldera z Call of Duty: Warzone od společnosti Activision má sloužit jako cenný zdroj pro pokrok v metodách umělé inteligence a tvorby obsahu v rámci videoherního průmyslu. Navzdory některým obavám vývojářů herní průmysl stále více zkoumá potenciální aplikace generativních technologií AI.

Dataset, který je volně dostupný na platformě GitHub, poskytuje detailní 3D reprezentaci mapy Caldera a také anonymizované vzorky pohybových vzorců hráčů v celém prostředí. Toto množství vysoce kvalitních dat z reálného světa nabízí výzkumníkům a vývojářům AI jedinečnou příležitost trénovat své modely na komplexních interaktivních virtuálních scénářích.

Caldera z Call of Duty Warzone

Studiem složité geometrie map a chování hráčů zachycených v datech Warzone lze systémy umělé inteligence vyvinout a vylepšit tak, aby se lépe orientovaly, rozuměly a reagovaly na dynamická, nepředvídatelná prostředí – dovednosti, které mají dalekosáhlé důsledky nejen pro herní aplikace.

Zajímavé je, že nedávno bylo oznámeno, že Federální obchodní komise Spojených států amerických našla osoby odpovědné za zhoršení kvality produktů Activision Blizzard. Podle zjištění se zdá, že problém pramení z akvizice herního studia Microsoftem 13. října 2023.

Vzhledem k tomu, že herní průmysl pokračuje ve zkoumání potenciálu generativní umělé inteligence a dalších pokročilých technologií, dostupnost vysoce kvalitních datových sad, jako je ta, kterou poskytuje Activision, bude zásadní pro podporu inovací a odemknutí nových možností pro vytváření obsahu založeného na umělé inteligenci a interaktivní zážitky.

Myslíte si, že vydání mapových dat Warzone společnosti Activision je pozitivním krokem pro herní průmysl a vývoj AI?
Ano, poskytne cenná data pro postupující umělou inteligenci a tvorbu obsahu ve videohrách.
100%
Ne, vyvolává obavy ohledně přístupu tohoto odvětví k novým technologiím, jako je generativní AI.
0%
Voted: 1